Wednesday, August 15, 2007

pa je


Mimo noč iz 14. na 15. avgust. Bilo je... Hm, ne morem reči, da super, tako kot ne morem reči, da popolnoma zanič. Bilo je fino.
Zdaj teče moja devetindvajseta ura brez kakršnega koli spanca. Pa je vseeno fino. Nisem utrujen, lahko bi rekel, da sem kar nekako prerojen.

Kaj sem počel preteklo noč? Ja, bil sem organizator mini razredne feštice, ki sem jo v odsotnosti staršev in dveh sestra organiziral kar pri sebi doma. Ne priporočam, se ne splača. Saj ne rečem, super se je bilo ponoči kopati v prav romantično osvetljenem bazenu, fino je bilo na ležalniku ležerno loviti sončne žarke, fino je bilo, ko smo 'toukl slemerje'
(jaz se strogo ogibam žganih pijač) Ampak preprosto se preveč bojiš za imovino, za katero je oče desel let garal in se s tonami obrazcev vlačil po raznih uradih. Strah me je bilo. Ampak se je k sreči srečno izšlo.

Hmm, kaj pa jaz? Kaj sem počel preteklo noč? Hja, kot ponavadi mi je zmanjkalo časa. Hja, se zgodi.
Aja, kaj je še omembe vredno... Spekel sem dve rundi čevapov, eno rundo pleskavic in šest rund pomfrija. In tako se ti hrana počasi zagabi.
Pa en kilometer sem tekel in to v nekih starih usnjenih čeveljcih brez nogavic in kratkih hlačah brez gat. Auuu, boli...

Hmm, pa še nekaj sem naredil. Na spletnem forumu e-Fotografija sem v rubriki, ki obravnava galerijski portfolio določenega fotografa, o vsem dobro poznanem misfitsu napisal tole:


Misfits.

Lahko bi rekli 'vedno prisoten'. Vedno kadar ga potrebuješ, je na voljo, najsibodi tu ali na sosednjem portalu. Iz tega bi lahko sklepal, da je odvisen od interneta. Ne bi rekel. Na medmrežju je na tone objavljenih fotografij in s kritičnim pregledovanjem in selekcioniranjem začenjaš ločevati zrno od plevela (pišem iz lastnih izkušenj). In dvomim, da doktor makro fotografije, ki ga trenutno seciramo, zabije čas za brezveznosti. Učil se je (in se še vedno ) na podlagi napak.

Tudi svojih. Ko sem pred kratkim prelistaval galerijo misovih fotk, sem bil začuden. Pa ne nad njegovimi (roko na srce) slabimi prvimi foto poizkusi, temveč nad napredkom. Le tega je nemogoče ignorirati. Če ga, si ali neumen, slep ali pa oboje. Silovitost njegovega napredka (no, v Galeriji je še nekaj podobnih primerov) bi, če bi bili sposobni objektivno meriti, morali zapisovati s predponami kilo, Mega, Giga...

Spominjam se njegovega prestopa. K rdečim vragom. Ni mi bilo všeč, da spet nekdo odhaja. Sam sem bil takrat Olympijec s srcem in dušo. A storil je prav. Pri Canonu je dobil tisto, kar potrebuje in česar je vreden. Govorim o 65mm. Ta objektiv mu je odprl nova obzorja, omogočil njegovemu talentu, da se je še dodatno eksplodiral.

Tehniko ima izpiljeno do obisti, svojim makrom pa dodaja še več. Portretisti temu pravimo iskrica v očeh.


Peter, želim ti še mnogo teh iskric.



Kdor ne pozna del misfitsa , naj klikne sem ali sem pa tudi drugje se marsikaj najde.
Nedvomno je eden boljših makro fotografov. Pika.

Fino je bilo, ne morem reči drugega.

DANES NA TAPETI...
MARUŠA!

Brez komentarja 1

Brez komentarja 2

Brez komentarja 3


Hmm, hmm, mogoče bom šel zdaj spat.
Še prej pa si bom naročil pizzo.
Čevapi - fuj...

10 comments:

Klemen Ilovar said...

Vrjami tudi v svoj napredek. Je definitivno gigastičen!

Drax said...

Super je blo

janja said...

ob branju tvojega bloga se vedn tak nasmejim! všeč mi je tvoj način razmišljanja in komentiranja:) res super blog! predvsem pa fotke!! super, super:) kr tak naprej!

vido said...

lol :) maruša :P

bloodi said...

Js ga pa raj ne berem ka bi me znalo prjet da bi se šou obest :D drugač pa fotke itak ubijajo sploh pa maruša (H) :D

Lenart Senica said...

Klemen, tako je prav.
Janja, hvala:)
Bloodi, hehe, pol pa sam slikce glej:P

misfits said...

oo, sem šele zdaj videl. Hvala.
Vračam kompliment. Napredek je bil pri tebi še bolj očiten. Se spomnim 1. slike na e-fotografiji :)

Lenart Senica said...

Mis, hvala:) Mislim, da sva oba krepko napredovala, le da si ti bolj konstanten:)

Aja, si videl prvo fotko od Bernikovega Petra? HAHAHAHA

misfits said...

hehe, ja una je res huda, portret, da te kap :)

Lenart Senica said...

Ja, takrat še ni bil min-dof junkie:D