Friday, August 24, 2007

OSNOVE MOTENOSTI ali kako bomo naslednji teden poskusili začeti znova


Torej.

Kaj je danes? Petek. Da. In počitnice so tudi. In kaj počnem jaz? Eh, sedim.
Pa ne v kaki gostilni v krogu prijateljev, nisem v dobri družbi s kartami za tarok v rokah. V rokah držim miško, v ušesih imam slušalke (Pink Floyd), v oči mi pa nabija grda umetna belina 15.4" LCD prikazovalnika mojega HP-ja nx8220.
Tak je moja petek. Regularno.
Ne, nisem car, čeprav fotkam...

Kaj počnem? KAJ počnem? Kaj POČNEM? KAJ POČNEM??? Kratko in sladko - niččč.
Bluzim po medmrežju, medtem ko vrstniki bluzijo na drugačne načine... Pa ne, da bi jim rad bil podoben ali da bi jim poskušal ugajati. POČUTIM se bedno. Zaradi sebe, ne zaradi drugih.

In tako se jaz šopam v PhotoShopu s fotko, ki je že v naprej obsojena na gnijočo prihodnost v temnih celicah mojega 55GB arhiva.
Ampak mi je fino. Bo pa več fotk za blog. Hja, tukaj pridemo do nove darksajdofmajlajf. Obseden sem z blogom, bloganjem, vsem. Tega nikomur ne privoščim. Ni fino. Kar naenkrat bi objavljal dvakrat na dan, o najbolj bizarnih stvareh in ob najbolj nemogočih urah.
Postal sem obseden s statistiko. Vsak dan si podrobno ogledam statistiko obiskov mojega bloga, kar mi nudi Google Analytics. Neizmerno vesel sem, ko opazim, da sem imel danes 13 obiskov več kot včeraj.
RESNO, TEGA NE PRIVOŠČIM NIKOMUR.
Obsedenosti.

In kaj me danes najbolj... Khm, ne najdem pravega glagola, ki bi nazorno opisal stanje mojega duha. Pa ajde, dela čudnega.
Ob dveh popoldne mi je na tla padel telefon in se seveda razletel. In še vedno se mi ga ne ljubi sestaviti. Rad pa bi napisal SMS.
Hmm, sam sebi največji sovražnik.


TALE FOTKA JE TOTALNO SRANJE - spoznavam, da ne bo šlo tako naprej, zato...


Grem verjetno naslednji teden v LJ.
Mogoče se bom vrnil na pota stare fotografske slave.
Ne, resno, mogoče bo kaj novega.

6 comments:

charles artaud said...

eh jebi ga torej. so bli časi, ko si se lahk recimo v celju čez vikend kam zavlekel. zdej pa sediš s frizerji na kavi, ob dveh zjutri. ha, in je res tud, da je bla zadetaodlajfa prejšnji vikend v sevnici... tukile je vse pripravljeno za narod upokojencev, srednja evropa je total. zjebana. vsak naj bo pripravljen na imigracijo.
zato čimprej na luft, vsaj v ljublja(e)no.
p.s. glagol bi lahk bil ljubi-š :)
p.s.1. moja te pozdravlja iz sosednjega brega save, boštanjskega
...kot bi rekel pozer pit doherty: So, here comes a delivery
Straight from the heart of my misery, oh
Here comes a delivery, straight through the heart of you, yeah you.

Blaž said...

tebi še dela MSN, al si me blokiral? Če si doma, daj se oglasi..hvala,lp

misfits said...

Hm, ne vem zakaj se teb zdijo take stvari kot si jih tukaj napisal čudne...men se zdi vse to čisto normalno :)
ne, nisem normalen

Lenart Senica said...

Charles, tnx za dolg komentar, fino si napisal. Boštanj, hehe:)

Blaž, bom pogledu, zanč sm neki stike v skupine razvršču, čist možno..

Mis, evo, sva že dva taka. Mojstra;)

Donch said...

eeem..Lenčii no...vsi mamo takšna obdobja, ko uživamo v miru in domači psokojnosti...se ne vklapljamo v družbo...in doma lenarimo in brskamo po internetu v že nedogled pregledane spletne strani...

glede obsedenosti in bloganja pa...veš kaj..ti se vsaj zadržiš, da vseeno na dan napišeš le post...jst pa...hmm..sem v zadnjih treh dneh jih napisala 7...pa ne zaradi bralcev...ampak zase...ker mi tako ugaja...vsi smo potihoma, v sebi malo obsedeni..(le zakaj bi bli normalni)

Lp..=**

Donch said...

spokojnosti*