Monday, August 13, 2007

INVENTURA ali ko ti ne ostane nič drugega kot fotografija

Avgust se bo počasi prevesil v drugo polovico in do začetka pouka sta ostala samo še dobra dva tedna.
Hja, hitro minevajo te najdaljše počitnice. No, saj ne rečem, da se bojim šole, ampak avgust je minil. In s tem je šlo po zlu nekaj, kar sem si kao zamislil.

Zakaj je prišlo do tega? Ker sem bil dober mesec odrezan od sveta, prepuščen samemu sebi in svoji domišljiji. In slednja je včasih bolj škodljiva kot koristna. Sploh pri zadevah o katerih, resda bolj abstraktno, zdaj govorim/pišem. In to se meni dogaja že zelo dolgo.

Torej, šel sem 'delat', tako spoznal par novih stvari, iskal meje vzdržljivosti svojega želodca in predvsem delat pizdarije. In zaradi slednjega sem bil odpuščen. Ker kao nisem izpolnjeval delovnih norm. Tako mi zdaj ostaja upanje, da dobim plačanih vsaj tistih slabih tristo ur, ki sem jih oddelal.

Ampak. Kaj bi lahko počel v tem slabem mesecu? Kaj vse sem zamudil. Zamudil sem kvalifikacijske tekme Domžal za Ligo prvakov. No, za to mi je baš vseeno.
Zamudil sem Canonov natečaj, pri katerem je glavna nagrada nemejebat Canon 5D. Hja, saj ne rečem, poslal sem tri fotke, ampak sem moral brskati po arhivu. Če bi bil ostal v Sloveniji, bi realiziral idejo, ki se mi je porodil in sovpada s temo natečaja. Nasplošno se ne hvalim rad, ampak tista ideja je bila res ubijalska in samo 'delo' mi je preprečilo njeno realizacijo.
No, ampak neizkoriščeni natečaj ni stvar, ki me je najbolj potrla. Itak ne bi zmagal in ne bi dobil 5D.
Zaradi tega ni vredno jokati. Zaradi ene druge stvari pa. Cel mesec sem se nadejal, da se bo zgodilo, dobesedno misel nanjo me je držala pokonci v vseh trenutkih, ki so bili, verjemite mi, težki in včasih tudi nelepi na pogled. Ampak.
Čas teče. Ne rečem, da me je minilo, ampak preprosto - Ni več isto, kot je bilo konec junija.

In zdaj se spet smilim samemu sebi. V TEM SEM PA RES DOBER.

No, vsaj ena stvar mi je ostala. Fotografija.
Vem, da znam narediti dober portret, če je svetloba dovolj mehka.
Vem, da znam narediti dobro koncertno fotko, če le ni preveč stojal za mikrofone.
VEM, DA ZNAM, ČE LE HOČEM!!!

BARVE

OČI

Mogoče bom na blogu...
Ah, saj boste izvedeli.

7 comments:

staneC said...

Lenart, a se ti norca delaš? Kdaj si pa ČB punčko fotkal? Odlična. A ti to kar prideš in fotkaš al' kaj starše vprašaš?

David said...

Lenart, v tvojih letih se je vsak kdaj tako počutil.
Pa ena zlajnana (v skladu z vremenom) za dežjem, bo posijalo sonce, tudi zate.
Na slikci je pa menda tvoja sestra (sklepam iz prejšnjih postov). Al' se motim?

Lenart Senica said...

Stane, tako svetlobo dobiš le v cerkvi. Punčka na fotki pa hči družinskih prijateljev. S tem sem odgovoril tebi David: Ne to ni moja sestrica, res pa je, da imata obe modre oči in njuni imeni se razlikujejo le v eni črki:)

Hvala obema:)

Peter Bernik said...

Ja, res znaš! Druga je huda, sam bi dodal še malo shadow contrasta - še malo zabil.

Lenart Senica said...

Hvala, Pero:) Bom poskusil.

simonkoležnik said...

Eh, nič se sekirat, raje fotografirat! :)

Drax said...

Sej bo jutr...