Saturday, August 04, 2007

Grand Rock Sevnica 2007 - petek

Evo, Grand Rock.

Petek je za nami. Bilo je super, nimam pripomb. Odlične skupine, dobra organizacija, VREME JE ZDRŽALO...

Fotkal sem na šverc. Pri vstopu me je varnostnik malo čudno pogledal, nato pa mene in mojega kanonča spustil naprej.

Lepo sem se nastanil v prvi vrsti, s tem sem se pozicioniral v največjo gnečo, bil enkrat polit s pivom in nekajkrat prav močno stisnjen ob ograjo. A nič ne de. Takle mamo.


Prva skupina, ki sem jo fotkal, je bila Srečna mladina. Kaj naj napišem, res so srečni in res so mladi, saj ga žgejo kot norci.
Kitarist = bil zakon

Sax+klaviatura

Svetlobni preboj

Srečnim mladcem so sledili Melodrom. To je skupina zaradi katere sem prišel. Zvrst, ki spominja na stare dobre Laibach, mi leži.

Hmm, uradni fotografi.

Med njimi je bil tudi Borut Peterlin.

Žeja.

Publika ni bila zainteresirana. Jaz pa.

Rahlo prepoten Lesi

Nato je bil na vrsti Edo Maajka. Matr, čisto nič ga nisem razumel.

Minimalizem.

Konkurenca?

Pridigar.

Skupina, katero se je pričakovalo cel večer. LET 3. Na oder so prišli oblečeni v nekakšne hecne kombinezone za smučarske skoke. Hmm, nato so seveda zamenjali garderobo.

Kitarist.

Menjava garderobe.

Kitarist. Spet.


Nisem še povsem prepričan ali grem tudi danes, skupine mi ne ležijo tako.
No, bomo videli.
Bomo?

10 comments:

Donch said...

heeei Lenčččččččč...a se me še spomneš??.,..tvoja dobra vila, k ti je štela kok kozarcu bambusa si spiu...in revca, ko si se za njo dru celo noč...hihi...kako smo??..mr. odpuščen..hehe

Mih@ said...

Uf uf uf. Brez besed...

sui said...

hej!ja, tudi js bila samo v petek pa moram rect, da je bilo fenomenalno:)in mislim, da sem te celo vidla tam spredi, ko si fotkal melodrom;)...in nism bila mirna, ko so igrali, tok energije so mi dal!res je, tudi mene malo spominjajo na laibach, zadna plata.noro. uglavnem, matej je bil zelo zadovoljen in srecen, mi je dejal.
lp, Simona

sui said...

pozabla se napisat, da so mi fotke res ful vsec...le tako naprej!
lp

Sebastjan said...

dobro si zrihtal to lenyn. Super!

Lenart Senica said...

Dona, hmm, ja:)
Miha, hvala.
Simona, jap, se strinjam. Hvala:)
Sebastjan, hvala tudi tebi.

Drax said...

SEJ STE ŽE DOMA, A NE DONA?
JA LENC JE BIL BOGI ZDAEN DAN V NEREZINAH.
MOGLA BI VIDET SCENO V HISKI.
LENC DEJ NAPIS POST, PA SLIKE MAS TUD...

Donch said...

hihihi Drax...sem slišala ka je blo u hiški ja ...hihi...ljol..se je to drug večer tok govoril..da sm že RESNO RAZMIŠLALA o tem da bi dal Lenarta natisnt na bankovce za 500 eurou...Lenyn..ti si legenda =)..

lesi said...

Alo Lenyn! super fotke maš.... bi jih objavili nekaj na uradni internet strani od festivala ce nimas nic proti... boš poslal?

Lenart Senica said...

Lesi, ti jih pošljem takoj, ko jih spravim skupaj.