Friday, August 24, 2007

DEŽ ali še en objektiv je papa


Je prepozno.

Žal je preminul še en moj objektiv. Že drugič me je na cedilu pustila 50ka. Oziroma, jaz sem njo.
Se še kdo spominja, kaj se je zgodilo prvič? No, da malo obudimo grenke spomine.
Ne priporočam.

SMUČANJE 2007

Kaj se je zgodilo tokrat? Hja, dež je bil. Preprosto sem ga pozabil zunaj in dež ga je fino napral.
Zaenkrat še ne kaže znakov življenja.

Je pa to izjemna priložnost, da si kupim nekaj res dobrega. Nekaj, kar ni le kup plastike.
Bomo videli.
Naslednji teden.


Hja, spet brskam po arhivu, ker vam ne morem venomer kazati le portretov otrok. Postane preveč monotono.
Tukaj je ena fotka nastala med prvomajskimi počitnicami nekje na hrvaškem.
V povezavi s fotko priporočam komad Beer.

PIVO


Počitnice se bližajo koncu, komaj čakam šolo, da naredim kaj novega.

5 comments:

Peter Bernik said...

A misliš, da si zaslužiš kaj boljšega:P.











P.S. kdor ni dojel, je to letelo na malomarno ravnanje z opremo, nikakor ne na rezultate, ki jih naš dragi Lenart dosega z njo;).

Gašper Trampuš said...

brez zamere,vendar ne razumem kako lahko objektiv pozabiš zunaj ...

Lenart Senica said...

Ko imaš celo bolnco v bajti in okoli, se ti zlahka kaj takega pripeti.

misfits said...

zdaj samo še 20D pustiš zunaj, pa si boš lahko Nikona kupu :)

Ales Hostnik said...

Dej plis drugič povej kje in kdaj kaj pustiš zunaj.... pa seveda ne, da ti ga sunem, ampak da ti ga prinesem vsaj pod streho nekam, ker tole je kar mal žalostno :)

Sej vem, mladičk rabi še mal fižola za bister um. joke

Dokler delaš dobre fotke, ti tud ne bom zameril če pozabiš kako 50ko da se mal potušira.