Tuesday, August 28, 2007

ANALIZA

Mene.
Čisto kratko bo.

Kaj sem storil novega v svojem življenju?

V nedeljo sem s sošolcem prekolesaril 45 kilometrov. Juhej!
Postrigel sem se. Spet. Na kratko. Še pomnite?
Odhajam iz Slo-foto. Spet. Zares. Še pomnite?

Tako. To je to.

Zanima me, kaj menite o tej fotki. Je dokaj nedorečena, ampak meni je všeč na nek način.
Hvala za mnenja.

Mehurček - preprosto


Hvala vsem, ki ste mi pomagali pri izbiri naj koncertne fotke.
Še vedno lahko predlagate svojo.


Aja, gugl analitiks zatrjuje, da je včeraj moj blog obiskalo precej več ljudi.
KLIK
KLIK
(Pero, vem da si boljši:)

Hvala.

5 comments:

maja h. said...

meni je všeč. ker mi je pač všeč. :)

Peter Bernik said...

Hell yeah Lenart:D!

2X boljši če smo natančni, bwahhaha
http://img54.imageshack.us/img54/7163/google2pz9.jpg

Lenart Senica said...

Maja, hvala:)
Pero, ko bom js tok star...
:D
Ne, sej, angleščina najbrž doprinese, ane?

No, ni važn, jaz sem zadovoljen:)

misfits said...

fotka je šuuuper :) odsev v mehurčku mi je všeč.
Kako, da je v mehurčku na levi in desni isto, samo prezrcaljeno?

Lenart Senica said...

Mis, hvala:)
Ne vem, zakaj je odsev tak... Nimam pojma ubistvu:D