Thursday, August 23, 2007

23. 8. - prav poseben dan

Nisem pričakoval, da bo Nikon udaril s tako silo. Dva pro bodija in pet pro objektivov. Res presenečenje, in to zelo prijetno.

Ta dan sem pričakoval zaradi nečesa drugega. Danes ima rojstni dan moja Liza.
Stara je natanko tri leta. Tisti dan, ko se je rodila, so začeli s postavljanjem montažnih elementov naše hiše. Zatorej je 23. avgust 2004 zelo pomemben dan. Rodila se je Liza in začela se je rojevati naša hiša, v katero je moj oče vložil toliko truda.

Ne bom dolgovezil, ker nisem človek za govore.
Tri fotkice.


S tem objektivom sva naredila najine najboljše posnetke.

Naprimer tega - ta mi je zelo pri srcu.

Ali pa tega.


Rad te mam.

No, khm, vaju... Lizo in ...

15 comments:

Donch said...

BjuutiFooL deklič <3

vido said...

vse najboljše liza :) ta 1. fotka je najjačja men :)

sekundek said...

Povej ji, da sem ji vošu za RD :D

Peter Bernik said...

Prva zelo domiselna, zadnja pa itak seka! V galerijo z njo.

Vse najboljše Lizi še iz moje strani. Sem mislil da je že starejša...ne vem, deluje več na nekaterih fotkah, pač bolj zrelo kot je to ponavadi pri 3h letih...

Lenart Senica said...

Tnx vsem, ji bom povedal, da ji voščite. Zdaj ravno spi:)

Ja, Pero, zgleda da se je navadila pozirat etc.

MANCA TJASA said...
This comment has been removed by the author.
Ales Hostnik said...

Lepo. Zelo lepo. Vidim, da postajaš vedno bolj uspešen. bravo Lenyn.

PS: Si za izmenjavo linkov?
PS2: Se opravičujem za gornji post. Bila je prijavljena sestra in nisem opazil.

Lenart Senica said...

Ma, uspešen nisem ravno, napredujem pa :)

Dodajam... Evo, dodan.
Ni problema:)

maja h. said...

oooooooooo... ta zadnja tooook dobra!! čestitke še v mojem imenu pikici.

Martin Kavšček said...

waw prva je tk..za na reklamo..samo videt bi se moggu canon napis:)

p.s.:tud mene lahko dodaš med linke...;)jst že mam tebe

bloodi said...

ka bi ti brez sestre:D

Lenart Senica said...

Martin, dodan.

Blood, hja, ne vem:P

Vanja said...

peznenormalno dobre slike! res... pfu!

SoulMan said...

Prva mi je noro dobra. Kar tako naprej.

Se pa tudi jaz priporočam, da me zapišeš na blog. Jaz sem tebe že. ;)

Anonymous said...

Druga fotka mi je noro dobra!! Takoj mi je stopila v oči...

Tudi jaz želim Lizi vse najboljše!

LP,

JD23