Saturday, July 28, 2007

fotografija ne počiva

Mislil sem, da bo ta mesec, ki sem ga preživljal oziroma prevegetiral, popolnoma nefotografski. No, roko na srce, tudi želel sem si. Ker sem prezasičen s fotografijo.

Potem pa. Osvojim dve fotografiji tedna zapored. Močno so me zasrbeli prsti. Mimogrede, hvala vsem, ki ste na Slo-Foto glasovali za moji fotografiji. Lepo priznanje, čeprav le virtualno.
No, zasrbeli so me prsti. In sem vzel v roke prijateljev mobitel. In sem fotkal. Ubistvu sem se zajebaval.
Nekaj fotkic mi je všeč.

Aja, kaj se mi je še zgodilo omembe vrednega? Srečal sem Jošta in Manco.


Noga - Hja, predvčerajšnjim sem dobil nogo - kon'c šihta!

Mobitel - skoraj vsak dan pade na tla - veteran

Stol - jebeno je 13 in več ur na dan posedati - rit začne fino boleti

Rok, nisem utegnil, oprosti. (Pozdrav unga za mešalko)

1 comment:

Klemen Ilovar said...

kje si pa manco spoznovu? :D