Saturday, June 16, 2007

sošolci

Pizda, bližajo se počitnice. Vroče je.

Kaj bom počel med počitnicami? Najprej bom en mesec delal. Brez interneta, telefona in podobne mašinerije. Tudi brez fotoaparata. Treba se bo malo odpočiti od vsega, od vsej f*karij, ki so me dnevno, tedensko in mesečno živcirale. Drug mesec bo minil, kakor bo naneslo.
Bomo videli. Držite pesti...


No, pa saj ne rečem, da imam te štiri modele, katerih fotografije bom vključil v ta post, neznansko rad, ampak pomenijo mi veliko. Vsak dan sem z njimi v šoli, vsak dan sem z njihove strani deležen kake nizke, vsak dan se ukvarjajo z mojim prenapihnjenim egom. Ničesar jim ne zavidam.
No, tako se samo reče... Hmm... ? Ja, bo.


Primož Cigler
Ta vikend bo menda modificiral svojo 350ko. Da bo lahko delal še boljše astro fotografije. Baje moraš biti za to zvrst fotografije neznansko spreten in podkovan v fiziki. On to vsekakor je. In tudi uspeva mu.
Zakaj ga bom pogrešal? Ker se mu od časa do časa prav prijetno strga, hmm, detajlov vam ne bi razkrival, vsekakor pa je takrat v pogonu veliko obraznih mišic. Pa pomaga tudi rad.
Aja, pa vedno posodi kak objektiv. Pa filmarja mi je dal na posodo.

Tale je iz postojnske jame.

Na tej je tak piflarček.

Fotkamo - jaz s 85ko, on s 50ko. Pokrite imamo vse kadre.


Simon Šoln (Veliki)
Kaj počne v tem trenutku? Hmm, najbrž se pripravlja na špil, ki ga ima danes s svojim bendom. Zadnje čase je čisto v glasbi. Hmm, malo mu škodi, ampak ne preveč - še vedno je pravi veseljak. Zase pravi, da je lepo vzgojen (anekdoto na to temo je potreno povedati v živo). Dolgoletno igranje saksofona mu je znatno izmaličilo usta, tako da je še bolj smešen.
Zakaj ga bom pogrešal? Ker je fajn. Pogrešal bom najine debate, ki jih šepetaje prakticirava pri dolgočasnejših predmetih. Pogrešal bom njegov (ne)smisel za humor.
Pogrešal bom njegovo polomljeno hojo, hehe.
prehitrozrastelpress
Po telovadbi.

Njegov bend - Spleš d tojlet

Meče ga iz kadra. Vedno.


Lovro Milič

Car. No, moj someščan, to pove dosti.
Nanj se lahko zanesem, povem mu lahko vse in on tega ne bo izblebetal naprej. Pa ne zato, ker je tako zaupanja vreden, ampak je preprosto pozabljiv. No, najpomembnejše si zapomni...
Britje mu gre na živce, zato včasih spominja na jetija. Ampak ni panike.
Zakaj ga bom pogrešal? Ker mi včkrat posodi tistih par centov, ki mi zmanjkajo za avtobus ali pa sladoled. Ali pa kavo z mleko. Pa tudi kaka limonada. Pogrešal ga bom, ker se povsem drugače odziva na svet okoli sebe. Na tiste stvari, ki mene totalno znervirajo, se on odziva jebivetrovsko, če že ne malo ignorantno. In obratno.
Ma, fajn je. Se vidi, da je Sevničan!

Ena jebačka - za njegovo ženo :P

No, takole ga popači 18-55 (ki mi ga posoja Primož)

Pa še ena resna. V ozadju se Šoln pogovarja po mobitelu.

Tadej Drakulić

Drax.
Letos se je čisto spremenil. No, o tem ne bi pisal na svojem blogu, ampak... Hehe, dijaki in dijakinje 2.b že vedo.
Vedno mi posodi evro ali dva. No, v tem trenutku sem mu jih dolžan okoli 50...
Pa vsak večer me klikne na messengerju in napiše: 'KAJZEJ'...
Včasih je kul, večkrat je tečen. No, ni tečen, ampak meni gre na živce.
Ampak brez njega naš razred ne bi bil enak.
Zakaj ga bom pogrešal? Ne bom ga. Še en mesec bom moral preživeti z njim - delat greva.
Jao...

Ponosno poziranje ob projeciranju njegove slike.

Poskusni zajček - testiranje 16-35L v Mixi v LJ

Včasih deluje zamišljen. Ampak ni.


Enkrat bodo pa sošolke...

6 comments:

aljo said...

zadna fotka je zakon!!
bravo

Peter Bernik said...

We want the bitches!!


Aja ups, sošolke:D.

artaud said...

seos, len.yn.mlad. ko takole prebiram tale kup združenih slo.foto.blogov, morem reči, da pa si ti eden tistih boljših. iz pravega (vzhajajočega) testa :D. komplimenti!

lenyn said...

aljo, thx! Je malo drugačna od ostalih v tem postu.

Pero, tvoji pohotni komentarji jim odvzemajo voljo do fotografiranja:P

artaud, hvala za lep kompliment!

Peter Bernik said...

Pohotni:o.

Pa valda ne misliš da se resno slinim na 16 letnicami:o:o:o.

Svašta!

lenyn said...

Pero, valda je hec.