Thursday, June 14, 2007

natočimo si čistega vina

Ja, šolsko leto 06/07 se počasi in mukoma izteka. Kako je bilo.
Zajebal sem. Odpovedal. Zatajil. Stisnil rep med noge. Pogorel. Totalno.

Šola. Ena sama zajebancija. Nič od nič. No, bili so svetli trenutki, ampak res so bili le trenutki. Prekratki. Zajebal sem

Medčloveški odnosi. Preden kar koli napišem... 2.b Gimnazije Brežice, skesanega srca se vam opravičujem, da ste morali prenašati moje nezrelo vedenje. Oprosti. Vsak posebaj.
No, kaj je bilo narobe? Vse. Od začetka do konca. Od banalnih izmenjav besed z ljudmi, ki jih sploh ne poznam, preko kao resnih debat, do... Ja, tistih stvari. Postal sem strašno egocentričen, pravi mali egoistek. Jebeš. Pa sem si večkrat rekel, da tako pač ne gre več naprej.
Pa še vedno ignoriram.
Pa še vedno sarkastično žalim.
Pa še vedno odbijam.
Koga? V veliki večini svoje sošolke in sošolke. So pa tudi drugi.
Hmm, socializacija? Čas bo, ja...

Prva runda


Ena redkih stvari, ki me je pozitivno zaznamovala to leto, je Fotografija.
Uživam v tem.
Pa čeprav sem vrgel stran slabih 2000 Evrov.
Pa čeprav mi pobere skoraj ves prosti in neprosti čas.
Pa čeprav se tudi zaradi nje neznansko nerviram.
SUPER JE. Početi to, kar te veseli.

Hvala vsem, ki me spodbujate na moji poti, še posebej (1), (2), (3), (4), (5) in (6).
Vstavi, kogar želiš. Samo šest jih je pravih.

X

7 comments:

samo said...

Ne seri stari, pogled naj ti seže čez in še naprej. Jaz sem imel ma vsako leto popravce, pa sem uspešno končal arhitekturo.
Več kot v nekaj vložiš, več dobiš. Večji kot je "napor", večje je zadovoljstvo. Ti vlagaš v svojo fotografijo. Ni lepšega. :)
Vso srečo in pamet še naprej.

bloodi said...

sej bi ti na e-foto kej komenteru pa so me banal da jim jebem matr:D

p.s. sori za grde besede sam niso drugih vredni:W


lp

bloodi said...

p.s. liza je zakon!! :)


p.s. bambus tud :D


lp

lenyn said...

samo, arhitektura? Hmm, zanimivo, zanimivo... Ampak sem preprosto preveč površen za tak fax:( Ja, fotografiral pa bom dokler bom brcal.

bloodi, hehe, zakaj so te benal?:P Ne bit živčen.
Aja, hvala za pohvalo:)
Aja, ni bil bambus - čistak:P

lp

klemen said...

Štekam te.. ker poznam občutke, huh pa še kako. Res se v dost tvojih misli najdem.

gregor žnidaršič said...

vsaka stvar ima svoj pomen, pa še tako slaba
go with the flow man

bloodi said...

benal so me zarad une binge bonge prizadete;@

heh js sm za sebe govoro bambus ka ga je blo ogrmno v men takrat ko sm tist post pisu:B ::DDDD

lp