Monday, June 04, 2007

ljubim ponedeljke

Dober dan, Slovenija in svet!

Že dolgo nisem napisal nič pametnega. Pa bi rad. Verjamem, da bi to radi tudi vi, ki redno berete moj blog. Vem, ni vas veliko, ampak vesel sem, da obstajate.

Torej, ponedeljek. Dan za razdevičenje novega delavnega tedna. Po jutru se dan pozna, in če to velja tudi za ponedeljek, bo ta teden dober!

Super je. Vse.

Prva stvar - ŠOLA
Totalno umirjen dan. Nič sekiranja. No, malo ga je bilo, tako, ravno prav.
Super je, ker je matura.
Ker smo isti dan v eni sami učilnici. To je meni super. Namreč, sem Lenart in sem bolj lene narave, zato mi migracije niso najbolj pri srcu. Raje sem ves dan v eni učilnici, tako da lahko odmore izkoristim za spanec, ki mi ga kronično primanjkuje. Je pa jebeno, saj smo nastanjeni v učilnici, ki je najbolj odročna. Drugo nadstropje, sovražim te.

Matura ima še eno pozitivno stran. Šola je med glavnim odmorom odklenjena, in tako lahko odidemo v Jazz na kavico in eno rundo taroka. Ja, lahko ste razbrali, ponavadi smo zaklenjeni. Kot prašiči, recimo. No, najbrž se prekleto vodstvo naše šole boji, da bi se ne okužili, mi, bodoči intelektualci. My ass, ja.

Kaj je še bilo fino v šoli... Hm, ja, angleščino sem pisal štiri. Pričakoval sem polom, apokalipso, povrnitev v prah... Sploh ker sem napisal, da je madamme Tussaud delala v tovarni voska. WTF?! hehehe, se zgodi.

Kaj pa mi je totalno polepšalo ponedeljek?
Na kratko, Mjujev post. Super je. Pa nova podoba njegovega bloga tudi. Bolj pozitivna. Zalo vpliva name.

No, pa da vam pokažem še eno fotkico. Mogoče ste jo že videli pa nič ne de.

mulc

Otroci so tako lušni za fotkat.

Lep pozdrav do prihodnjič,
Lenart Senica - Fotograf, iluzionistična bomba

hehehe

11 comments:

Mih@ said...

Zaklepajo vas v šolo??? WTF A so normalni?

BTW Si videl kaj je mju napisu za mene, sm crkavu 5 min :D Čist odfukan tale mali mju :P :D

vido said...

ja zaklepajo nas :) vrt mamo odprt wiha :S

lenyn said...

mih@, zaklepajo nas kot da bi bili zlati:) :\

Mju je mju, ja:D

maja h. said...

všeč fotka, čprov je mal od zgori in se otroke kao ne bi smelo tko fotkat.. sam tole je ful the best, ker glih na ta način poudarič njegov pogled ... jp, kot pravijo "rules are good to know ... so that you can brake them later".

lenyn said...

Maja, zakaj se pa otrok ne bi smelo tako fotkat? :o
Prviš slišim..

Blaž said...

povem po pravici, nisem šel čitat vseh teh umotvorov.. nekdo pač odrašča :)))

maja h. said...

ma men je tko že več fotografov reklo. sicer pa sej tko, kot si ti naredil JE prav, v bistvu še bolje.
narobe je, če ti stojiš otrok pa gor gleda in tako ti deluješ "vzvišeno".. pa sej je po svoje logično, da se morš spustit na njegovo višino, njegov pogled na svet.. ani?

bi ti en primer po mailu poslala ene moje napake, kjer se takoj to vidi, sam po moje ne bom našla več une fotke..

lenyn said...

Blaž, kdo, kdo?? :DD

Aha, Maja, to maš pa prav. Vzvišenost, ja. No, upam, da na tej fotki ni tega.
Če najdeš, kar pošlji.
lenart.senica@gmail.com

Ana said...

lenart, ta fotka je pa res nora. wow. kere oke ma mali. kak bo šele, ko bo zrastel ;)
ja to o vaši gimnaziji, nimam besed. dobro primerjavo si dal v postu.
bodi fino. in upam da ti je poročilo iz literarnega všeč.
pozdravček!

bloodi said...

gimnazija pač:W

maja h. said...

ne ne ... na tej fotki tega zagotovo ni. ta mauček je supet! :)
ti bom poslala eno drugo, sam je lih obratno, kjer tud ni narobe.. dobiš ju3, ker mam na službenem rač. :)