Sunday, June 10, 2007

koncert

Absolventov Glasbene šole Sevnica.
Krneki.
Par lušnih komadov, večinoma tehnična podrkavanja.
Nihče od nastopajočih se ni znal prikloniti.

Ah, ta mladina...


Klavir čaka.

Stoli in koncertni list prav tako.

Moj bratranec - prvi na vrsti. Najboljši. Potem bi lahko šel domov.

Moja sestra - čakala na svoj trenutek.

Otroci smo seveda tiho polušali.

Tine Bec - na 1/320 so bili prsti zamazani.

Flavta - grafika bolj kot ne.

Skrata, luč je bila v p*zdi. Ne znam.

??

6 comments:

ŽiŽa said...

1# :o ostale tudi ampak prva :o

lenyn said...

Kaj je s prvo narobe? :P

ŽiŽa said...

ravno obratno... super je!

RokoR said...

Un klavir... zmaga 100 na uro!

Metatron said...

petkov post in komentarje sem pregledal šele danes... morda bi moral tam dat komentar (ne vem al jih bereš za tolk nazaj:) )... ampak tako nima veze... sem šel pogledat na foto friends in gledal galerije - "vse" fotke... te moram pohvalit - se mi zdi da maš tko izoblikovan stil, da sem tvoje fotke takoj prepoznal... sploh ČB takoj padejo ven (se razlikujejo od drugih)

lenyn said...

Hehe, men pa prva ni nič posebnega. 85 1.8 pač.

metatron, hvala ti za tak kompliment.:) res.
p.s.: pogledam tok nazaj:)