Wednesday, May 23, 2007

TA VESELI DAN ali Lenyn se vda

Ja, prav ste prebrali. Vesel dan je danes. Zakaj? Ker je bilo v šoli znosno? Tako nekako, ja.
Kirga smo že dans, aja, Danes, predzadnjo sredo v maju leta Gospodovega 2007, je lenyn v šoli užival. Da, res je bilo fino. Ampak spet ne takooo fino, da bi bilo vredno izgubljati besede. Kava, kokta in zala jabka. To sem danes pil; počutim se odlično.
Malo sem raztresen, oprostite, ampak malo evforije ne škodi. Ampak sploh nimam razloga, da bi bil evforičen. No, mogoče kje res globoko, pod zaklopko mojega srca, obstaja razlog. Ki ga ne vem.

Joooooo, oprostite vsi, totalno sem zmeden.

ZAKAJ?!
postrigel sem se...


še vedno v šoku

ne skrbite, pravilno imate skalibrirane monitorje
Pa malo sem čuden, nič ne de.
RAD VAS MAM!

22 comments:

vido said...

radi mamo tud tebe :) pa fino frizuro maš eeej :) zdj se pa k seb sprav počas... :) vklop razum, naj dela v simbiozi s srcem ;)

neža krošelj said...
This comment has been removed by the author.
lenyn said...

vido, jst nimam srca:|
neža, hehe, lepo da fotke krožijo, dokler je v mejah normale;) pa ni treba celga bloga brat. je mal preveč, se mi zdi:D

Nik Rovan said...

hvala za dobrodošlico:)))

lenyn said...

:)

Hakan said...

Heh na zadni fotki si pa ene dva jointa spušil, k maš take rdečo krvave oči.

Jst bom pa kar na črnem ostal, mi je boljše kot blond ;)

pegaso said...

Oh ni panike, še zmer maš dost las ;)

lenyn said...

hakan, dej se pofotki pa še ti nalimi. đojnt? ne, ne paše mi :P
pegaso, hehehe

Gregor Harih said...

Haha. Upam, da se nisi na helmo skino.

neža krošelj said...
This comment has been removed by the author.
nika said...

uf..ni več čupe..hm...ok...pretresena....ampak ok...hm...ok..

Peter Bernik said...

Ja končno si se znebil tiste ogabne čupe...

bloodi said...

ma jadan si :D

lenyn said...

Sej ni tok grozn. Ali pač?!

Ana said...

ne kjut cupa kjut ;) sam kere oke mas na fotki.. scary :)

vido said...

nika je nora na čupe! mene je hotla stepst ko sm se postrigu :P pazi se lenart :)

lenyn said...

Vido, bo že nekako.
Bok.

nika said...

i mean no harm (v soboto je angleščina)

ŽiŽa said...

OH NO!!!!!! :D:D

pismo zdj se morm še jst ostričt :S (v LJ sva se menila, kdaj se bova ostrigla... jst sem si reku da se bom takrat ko se boš tudi ti :D)

lenyn said...

žiža, ajde še ti pod kosilnico. ma, je fajn. dolga čupa - never again? možno..

bloodi said...

ni tak slabo, je še slabš, šala šala... se ti je reko mare dans če nisi več s frizerjom skregan:D

lenyn said...

a si bil v pivnici? :o majstr, reku bi, bi ti častil eno pijačo;)
hehe, frizer je kul:)