Tuesday, May 01, 2007

nazaj sem

Ok. Prileglo se je malo pavze. Tako več ni šlo naprej.
Prvomajske počitnice. Šibenik. Malo sem spal, malo jedel, malo igral tarok. Vmes enkrat ali dvakrat po nesreči pritisnil na sprožilec moje 20ke.

No, šli smo na slapove Krke. Ja, lepo.


Nino. Naslednje leto pride na Gimnazijo Brežice. Kdo ga bo? krstil...

Na veliko prodajajo travarico in neke oreščke. Takile starčki.

Pa taki tudi.

Liza se je vso pot nosila.

Evo. Še ena izmed mojih treh sestra. Ustregel sem ji in zdaj eno njeno sliko objavljam na svojem blogu. Uboga revica...

Ajd.

17 comments:

Peter Bernik said...

Mali, dobra ti je sestra!


P.S. citat iz Outsiderja.

ŽiŽa said...

ja noob...

ni kaj... super fotke...

lenyn said...

tnx

Tadej said...
This comment has been removed by the author.
Tadej said...

starček ma prežgane lase :)

fino, a?

lenyn said...

ja, tadejček

Tadej said...

ne jemlji tega osebno, smetar

lenyn said...

tadejček, kar smeti mi po blogu, sem vesel, veš.
pa teci k mamici, da ti kekse speče.

Tadej said...

če bom stekel k mamici, je nekaj časa ne boš videl, ker bo zaposlena. veš da ti ne privoščim, da bi iz šole hodil brez nje ;)

lenyn said...

zdaj si pa stresel sol v nezaceljeno rano, veš?
že vse življenje si želim, da bi mami hodila po šoli pome pa zaradi službe ne more.
oprosti, ampak to je bila kaplja čez.

Tadej said...

ko boš začel razmišljat bolj zrelo in prerasel puberteto, boš prebolel tud to in rana se ti bo zacelila. pol pa samo še nehaš provocirat in svet se ti bo takoj zdel lepši ;)

lenyn said...
This comment has been removed by the author.
lenyn said...

bova skupaj dala to fazo čez, ok?
najbolj pa me čudi to, da kar klikaš pa klikaš na moj blog. tega moja nezveličana smetarska malenkost res ni vredna, ali pač?

Tadej said...

s to fazo se boš moral spoprijet sam. če ti ne bo uspelo, boš pač še naprej zafrustriran nergač. če ti bo uspelo, boš verjetno presenetil marsikoga ;)

vreden res nisi tega, ampak danes sem dobre volje ;)

lenyn said...

tadej, vsaj toliko kot se jaz smilim tebi, se ti smiliš meni.
ti in tvoje.. eh, brez veze.
over & out - al' bi še?

Tadej said...

bi še, ampak si že dovolj na tleh, poleg tega pa grem malo ven (se zabavat, ti razložim drugič, kako to zgleda).

sicer se pa lahko dobiva na piru (ali soku, ker si še mladoleten), pa mi lahko poveš, kako zelo se ti smilim. mimogrede pa lahko kakšno rečeva še o prežganinah. reciva nekje na pol poti med kranjem in sevnico?
lp

lenyn said...

ok, lahko. ja, prežganine ja.


resno: Poznaš kakšnega fotografa, po imenu Grega Šajn? Prodal mi je 20ko. Če ga poznaš oz če ga bpš videl, reci, da ga lepo pozdravljam, in da sem zelo zadovoljen. (ni zajebancija)