Tuesday, May 22, 2007

nič pametnega

Dober dan, drage moje, kako smo?
Okej, dovolj zajebancije. Moj blog je resen blog, kjer ni prostora za napake. Obljubim, da včerajšnega izpada ne bom več nikoli ponovil. Nikoli! ne reci nikoli...
Hja, mogoče pa imam res nekaj tako imenovanih 'rednih bralcev', ki živijo iz dneva v dan v upanju, da se bo tudi jutri na njihovih osebnih računalih naložil moj neverjetno prefinjeno zasnovan in kvaliteten (haha) blog. Hvala vam, vi ste mi vodilo, inspiracija in vedno znova mi dajete nov zagon. Saj ste videli včeraj; ob vseh tistih prosečih komentarjih se mi je utrnila solza in, prevzet od vsega, sem šel na novo napisati vseh stosedemdeset vnosov. Neverjetno kak spomin imam.
Rad bi se opravičil vsem, ki imate radi besedno umetnost. Zadnjih nekaj, khm, tednov se preprosto ne morem pripraviti, okej, prisiliti, če vam je ljubše, do tega, da bi pisal. Črke so mi postale tako tuje, preveč striktno začrtane, pa tudi tipkovnica mojega notesnika je tako mehka, da na moje prste deluje kot uspavalo. Raje vam kažem svoje fotografije, da lahko Vi, dragi, nadvse velecenjeni in vedno dobrosošli redni bralec mojega bloga izliješ v komentar napad povišanega sladkorja. Ja, vem, prelepe fotografije delam.
Delam pa tudi take, hmm kako bi se izrazil, malo manj lepe. Mogoče bi jih lahko opisal kot nesmisel, bedno preseravanje, pumpanje ega, šponanje s fiksnim... Obilo izrazov poznamo. Zato sem se, zavestno kajpada, odločil, da vas odrešim teh muk in si odprl en mini blogec, kamor bom lepil te ponesrečene primerke proizvodnje.
KLIK NA LASTNO ODGOVORNOST
B-side (Never-Mind Exposition)
No, da vidimo, ali se bom naveličal teh nonsensov. Za Vas vem, da ste se jih.

Torej, kaj se je zgodilo v bližnji preteklosti in bi Vas utegnilo zanimati? Po pravici povedano - NIČ NEPRIČAKOVANEGA. Vsako stvar je moč predvideti. Čisto vsako. Tudi to, da ti draga mati med pospravljanjem sobe v koš za odpadne smeti, odvrže pokrovček za baterije. Zdaj bom moral celo življenje fotografirati z gripom. Ja, težka bo...
Kaj je bilo še takšega? Nič, v nič sem poslal vsaj 500 posnetkov. Kar čutim, da se bliža ura menjave zaklopa...

Aja, nekaj finih blogov sem prebral.


Pa ljubezenske težave, ja.

Ferrari, waw...

Ajd, banda...

1 comment:

SaXsIm said...

ljubezenske težave, pa ja de...