Saturday, May 26, 2007

BIRMA ali kako sem se zabaval na račun nikonašev

Ja, mala je imela danes birmo. Praznik. Tako za njo, kot zame in mojo 20ko+grip+85ko. Spet sem lahko fotkal na iso3200. Ampak. Bil sem 'omejen', ker sta uradna fotografa hotela ves maneverski prostor. Ok, razumem.
Fino se mi je zdelo, ker sta bila nikonaša. Pa saj ne rečem, da jih ne maram, samo hecno mi je, ker morajo vedno delat s flešem. Hehe.


drkanje po gumbkih pred začetkom
samo da pali

drug proti drugemu

nisem bil edini rdečkar - 5d+grip+24-70

hja, nikon, kajpada

5 comments:

Žiga Gričnik said...

Verjetno sta imela flash samo za dosvetljevanje kaj pa veš... Sicer pa Nikon + SB800 RULES! Canonaši nam pač zamerte "našo" dovršenost flasha....

RokoR said...

moj bratec ima pa jutri birmo ...

CyMaN said...

Super! Upam samo, da te pol niso doma tepli, ker maš samo fotografe na slikah. :D

Aja, glede Nikona in flešev: poglej zadnjo sliko na mojem blogu - opaziš kaj posebnega? :D

lenyn said...

Žiga, ja, zamerimo vam;)
RokoR, lepo..:)
Cy, ma, pri 150 fotkah se tudi kakšna brez fotografa najde;)
;)

bloodi said...

eh nikon=D