Saturday, April 14, 2007

zadovoljitev s 85 milimetri

Ni vse v velikosti, pravijo. Res je. Pomembna je tehnika. In kako so brušene leče. In koliko lamel ima zaslonka. In...

Nekaj portretov s 85ko. Vem, vse to bi se dalo narediti tudi s 50ko, ampak... A ni dober občutek, ko pogledaš sliko in vidiš, da je na f/1.8 OSTRA???

Ne mi več s takšnimi: "Ej, za objektiu si dau devedeset čukou pa še zuma nima?!"
Hehe


družinski prijatelj - zelo prijeten človek

ona tudi

tukaj sem samo nemo gledal - kakšna ostrina

moja sestra lina

eno izživljanje - spet

pa še ena temačna


f/1.8 - končno uporabno

9 comments:

Hakan said...

Ej, za objektiu si dau devedeset čukou pa še zuma nima?!

lol

hehe

Drax said...

Lenc tega nisem nikol reku. To je reku Žiža ko se je zajebavu...
Jaz sem samo vprašu ce ma...

Peter Bernik said...

Ja take izjave so podobne tistim: kok mpix pa ma? Pa rečeš 8, pa se zmrdne, ker ima njegov kompakt 10...

Klemen said...

Hudo ostro ;)

lenyn said...

hakan, takle mamo.
drax, a sem reku, da si ti reku?
pero, isto je, ja...
klemen, vem;)

lp

RokoR said...

@:Ja take izjave so podobne tistim: kok mpix pa ma? Pa rečeš 8, pa se zmrdne, ker ima njegov kompakt 10...


:))) hahaha točno tko

drgač pa 85 vidim da rula.. ko bom enkrat bogat si jo nabavim:)

ZiZa said...

fajn zadevšna...

SaXsIm said...

"Ni vse v velikosti, pravijo. Res je." Ti že veš...

lenyn said...

jebi se, sax:DD