Tuesday, April 10, 2007

panningi ljubljanski

Evo.
Kot sem obljubil.

V Ljubljani sem treniral svoje prve panninge. Po slovensko, fotografiranje s potegom. Nič novega, na fotki poskušaš ustvarit nek učinek hitrosti, gibanja...
No, jaz sem s svojimi prvimi kar zadovoljen.
Bilo pa je takole.
V Ljubljani smo bili s Francozi. In kot ponavadi, vedno moramo nekoga čakati. Jaz pa sem bil na zbirališču (Prešercu) točen, in tako sem stopil na podstavek prešernovega kipa in fotkal. Kar tako. Za šalo...


pri tej se mi je rokca še tresla...

evo vam, Zeleno jamo

priden očka

hmm, 1/3s - malo sem pretiraval

en stričko

ja, mami, takoj pridem

pa si šla... TI MATRNA!!! (mi2)

to je pa zadnji. ujet po naključju - meni najljubši



jutri pa, hehe, en fin post - najava za četrtek...

9 comments:

Kaja said...

Moja najljubša: ja, mami, takoj pridem

Gregor Harih said...

Dobri so vsi. Za podaljšan vikend sem se tudi jaz ukvarjal s panningi. :)))

marko said...

panning = sledenje
zooming = fotkanje s potegom
...toliko, da ne boš zamenjeval pojmov!

Drugače pa le tako naprej razvijaj svoj stil!!!

lenyn said...

ja, marko, tako je.
zoominga sploh ne uporabljam - s fiksno 50ko ne morem:D

hvala

Metatron said...

"glasujem" za "pa si šla..."

Hakan said...

Lepo lenin.
Najbolša je: ja, mami, takoj pridem
Pa tudi zadnja je posrečena

Dan said...

Lep foto-blog! Dons še mal naštudiram template, ( ko bo 10 minut časa ) pa te dam na favourit blog link- al karkol že je tist.

Še takih fotk :D

LP Dan

Ana said...

U, fajn! Tudi tista z 1/3s ti je kar dobro uspela glede na dolg čas. Priden očka se mi od nekod zdi znan. :)
Si kaj desaturiral?

lenyn said...

hvala! :)
dan, mogoče pa nadaljujem s panningi:P
ana, ja, kar dosti desaturiram

lp